Generalforsamling i Foreningen Bofællesskab.dk 2022

Kære bofællesskabsven

Foreningen Bofællesskab.dk inviterer hermed til årets generalforsamling, der i år ligesom sidste år afholdes som et online møde, over programmet Zoom. Du kan altså sidde trygt og godt i din egen stue og deltage i generalforsamlingen via din computer eller mobiltelefon.

Vi skal sammen høre om året der gik og om handlingsplanen for foreningen den næste tid. Vi er også spændte på at høre din mening om, hvor Foreningen Bofællesskab.dk skal bevæge sig henad.

MEDLEMSSKAB
Du er meget velkommen til at deltage på årets generalforsamling, også selvom du ikke er medlem. Men før du kan deltage som stemmeberettiget til generalforsamlingen, skal du - eller det bofællesskab, du er en del af - være medlem af Foreningen Bofællesskab.dk. Hvis du ikke allerede er medlem, skal du overveje, hvilket medlemskab, du skal have (personligt medlem eller et medlemskab for dit bofællesskab). Klik her for at undersøge mulighederne.

TILMELDING
Du skal være tilmeldt generalforsamlingen for at kan deltage. Du tilmelder dig ved at klikke på nedenstående knap.

FORSLAG TIL GENERALFORSAMLINGEN
Hvis man har forslag til behandling på generalforsamlingen, skal disse fremsendes til bestyrelsen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest 15. maj 2022. En endelig dagsorden vil blive udsendt til de tilmeldte én uge inden generalforsamlingen. Se i øvrigt foreningen vedtægter her..

STIL OP TIL BESTYRELSEN
Vi vil meget gerne have engagerede medlemmer til at stille op til bestyrelsen. Hvis du overvejer det, må du gerne sende os en mail om det og spørge os mere om, hvad en bestyrelsesrolle indebær. Vi mødes cirka en gang om måneden over Zoom og fysisk gerne 1-2 gange om året. Bestyrelsen er på 5-7 personer.

AT AFHOLDE GENERALFORSAMLING ONLINE
I tilmeldingen til generalforsamlingen bliver du spurgt om din e-mailadresse. Den skal opgives, fordi vi sender dig et link til mødesystemet ZOOM, så du kan installere det. Når du har klikket på linket og tilkendegivet, om du vil deltage med lyd og billede, bliver du omstillet til ”møderummet”, sammen med de andre deltagere. Møderummet bliver åbnet 15 minutter før selve mødets start, så du kan bruge lidt tid på at koble dig på. Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør det, eller der går noget galt, er du velkommen til at ringe til 28919901.

Vi håber på, at rigtig mange vil deltage i generalforsamlingen. Vi glæder os rigtig meget.

Se foreningens vedtægter

Begivenhedsoversigt

Startdato 29-05-2022 10:00
Slutdato 29-05-2022 12:00