Generalforsamling

Foreningens højeste myndighed er generalforsamlingen. Den ordinære generalforsamling afholdes årligt, inden udgangen af maj måned.

På generalforsamlingen drøftes og besluttes alt, hvad der overordnet set berører foreningens liv og udvikling. Alle medlemmer har møde- og stemmeret.

Foreningens budget og regnskab fremlægges og godkendes på generalforsamlingen. Det er også her, at foreningens handleplan fremlægges og godkendes for det kommende år.

Er du medlem af foreningen og overvejer du at stille op til en bestyrelsespost, skal du kontakte foreningens forperson, som vil guide dig i forhold til, hvad en bestyrelsespost indebær.

Generalforsamlingen afholdes forskellige steder i landets bofællesskaber. Indtil nu har generalforsamlingen været afholdt i Bofællesskabet Bondebjerget i Odense og i Grobund i Ebeltoft.

Se i øvrigt foreningens vedtægter for flere oplysninger om generalforsamlingen.

Generalforsamlingen 2024

Generalforsamlingen afholdes 6. april 2024 kl. 10-11:45.

Relevante dokumenter til mødet:

Dagsorden

Årsregnskab udarbejdet i Dinero

Årsregnskab og budget - oversigtsvenlig

Revisors bemærkninger

Bestyrelsens beretning

Vision og handleplan

Bestyrelsens forslag til vedtægtsændringer

Bliv medlem

Ønsker du at melde dig ind i Foreningen Bofællesskab.dk, finder du den medlemstype, der passer til dit behov lige her.

Bliv frivillig i Bofællesskab.dk

Vil du gøre en forskel i en almennyttigt forening, der understøtter og fremmer fællesskabsorienterede boformer i Danmark?